مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-17ورزشي

برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در مشهد  


رییس هیات کاراته خراسان رضوی از برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی جام هشتمین خورشید با حضور کشورهای پاکستان، افغانستان، چین، عراق و ایران به میزبانی مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات کاراته خراسان رضوی از برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی جام هشتمین خورشید با حضور کشورهای پاکستان، افغانستان، چین، عراق و ایران به میزبانی مشهد خبر داد.

هادی امیری در نشست خبری که ظهر امروز، 25 مهرماه با حضور دبیر فدراسیون کاراته، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی رضوی و رییس هیات استان برگزار شد، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات جام هشتمین خورشید در خراسان رضوی در حال برگزاری است.

وی از حضور 1100 ورزشکار در این دور از رقابت ها خبر داد و گفت: ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان در تمامی رده ها شرکت کردند.

مسابقات با حضور ورزشکارانی از افغانستان، پاکستان، چین، عراق و ایران برگزار می شود و حضور سریلانکا به احتمال زیاد منتفی شده است.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی از برگزاری مسابقات بانوان از امروز، 25 مهرماه خبر داد و بیان کرد: 27 مهرماه مسابقات آقایان برگزار می شود که اختتامیه مسابقات خواهدبود.

امیری در خصوص فشردگی زمان مسابقات، عنوان کرد: اکنون در فصل مدارس و آموزش هستیم، کما اینکه پیش بینی ما حضور2000 ورزشکار بود، اما در این رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در مشهد  

برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در مشهد